Известие

Collapse
No announcement yet.

При смяна на диференциал? LSD диференциал за ТС - обединени теми

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • При смяна на диференциал? LSD диференциал за ТС - обединени теми

    При смяна на дифа се смъква кутията ли? Като я гледам от долу колата май няма друг начин? Някой да е отварял кутия ня ТС?
    Last edited by spe4elist; d.m.y г., 00:04. Основание: Обединяване на теми
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    При смяна на дифа се смъква кутията ли? Като я гледам от долу колата май няма друг начин? Някой да е отварял кутия ня ТС?
    Ми мноо ясно това да не е алфова кутия тия фиатските се разглабят целите
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      Пфффф... ужъст. Ще се чанча значи. Мерси.

      ЕДИТ: А тежка ли е? Сам мога ли я смъкна?
      Last edited by oem; d.m.y г., 00:18.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Пфффф... ужъст. Ще се чанча значи. Мерси.

        ЕДИТ: А тежка ли е? Сам мога ли я смъкна?
        На земята с много чанч ще я свалиш на крик ти трябва поне още един
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Пфффф... ужъст. Ще се чанча значи. Мерси.

          ЕДИТ: А тежка ли е? Сам мога ли я смъкна?
          29 оки е ск кут на 2.0......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Той кожуха и е от 2 части нали? Горна и долна? Гарнитура има ли м/у тях? Ако има продава ли се като резервна част? Някакви особености? Части и аксесоари които трябва да набавя преди разглабянето?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Той кожуха и е от 2 части нали? Горна и долна? Гарнитура има ли м/у тях? Ако има продава ли се като резервна част? Някакви особености? Части и аксесоари които трябва да набавя преди разглабянето?
              Мисля че между двата корпуса е само със силикон.
              За свалянето на кутията ще ти е малко чанч,но все пак всичко е постижимо и правено.
              Успех и с това ти начинание.
              Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
              Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

              Comment


              • #8
                Ще видим какво ще стане. Обикновено с тая кола преди ремонт или смяна на нешо всичко изглежда лесно и като почнеш и все се оказва някакъв филм на края Но ще видим.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Той кожуха и е от 2 части нали? Горна и долна? Гарнитура има ли м/у тях? Ако има продава ли се като резервна част? Някакви особености? Части и аксесоари които трябва да набавя преди разглабянето?
                  Има нещо като метална ганит, хваща се за блока, от две части е, и не е необходимо да я сменяш, иначе не виждам смисъл след това да олепяш скоростната за двг с силикон, теоретично сккут има отвор отгоре, и е логично ако нещо влезе течейки вътре, да има място откъдето да излезе - представи си че ти заминат семерингите на кол вал или на сккут, и това пространство се напълни с масълце и ти не го видиш на земята и не разбереш че то не е на мястото си......стартера се залепя с 3 13ки болта, като долния е най - приятен за отвиване, горещо ти препоръчвам да махнеш колкото се може повече неща дето да ти улеснят достъпа до мястото.......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Имах предвид гарнитура м/у двете части на кожука на кутията. Не м/у кутията и двигателя.

                    Иначе да. То на алфата не развиеш ли всички болтове не става.

                    Айде като станат нещата ще се похваля и със снимков материал
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      LSD диференциал за ТС

                      Ако има мераклии за такова дживотно може да се направи поръчка.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        А стига бе?! Как така, нали наще кутии са "малки" ? Я разкажи малко за какво иде реч...Иначе аз съм по прицип ЗА, зависи само колко $$$$ ще струва удоволствието!
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Диференциала е за нашите кутии и не е като този за JTD и V6 моторите. Разглабя се кутията и просто се мъцва на мястото на стария.

                          Преговарям за цена все още и мисля, че ще е бъде около 1800 - 1900 лв.

                          До 3 дни ще имам окончателна цена и ще мога да поръчам.

                          Дифа e за TS и JTS при моделите на Алфа 145/146/156/147/GT/GTV
                          Last edited by oem; d.m.y г., 12:37.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Уоу! Колега, та той е двойно на Q2 за дизеляците! Аз за сега ще се въздържа...
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Ми така е, защото за дизелацитге си е на фиат. А това е част правена от тунинг фирма. Има още една които ги прави и с тях говорих, но те не са ми дали още цена.

                              В аутоделта за справка съшия диф е 3000 лв.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X